Total Pageviews

Monday 22 October 2012

Siapa layak jadi Captain MRMSC????

Terus-terang aku cakap, aku dalam dilema... sapa layak jadi kapten MRMSC...
Begitu ramai player yg layak jadi kapten MRMSC...

Antaranye...





 Nama = Cicak
Dari pemerhatian aku, die seorang tenang dan mempunyai satu semangat yang luar biasa. Cuma sekarang die kebuntuan mendapatkan gol. Bakal menjadi Kapten MRMSC akan datang.







Nama = EWA 33
Seorang yang kuat bercakap dan lantang di luar padang. Tapi seorang yang bagus dalam membuat rakan-rakan lain untuk hadir ke sesi perlawanan persahabatan. Sesuai menjadi Kapten di luar padang.








Nama = Faruk
Seorang yang lantang di atas padang dan bersemangat. Mempunyai ciri-ciri seorang kapten yang aku kehendaki. Mungkin kerana kelantangan suara serta kepantasan larian beliau kerana beliau sering minum air REDBULL sebelum perlawanan. Pilihan pertama aku.







Nama = Kenjy
Seorang yang pendiam tapi sering memberi pendapat . Selain itu,beliau adalah yang paling tua dalam skuad. Walaupun mcm tu,beliau sangat bersemangat serta berdisiplin dari segi kehadiran dan seorang yang optimis.
Vice-Captain.







Nama = M Min Salleh
Penjaga gol yang kental serta cekap. Suara yang lantang di bahagian belakang membolehkan pemain lain tahu arah tuju. Bersifat tenang tapi cepat hilang sabar. Vice-Captain







Nama = Tebes@ Fadzil Roslan
Seorang yang slumber dan mempunyai ciri-ciri seorang kapten. Cuma mempunyai masalah dari segi kehadiran. Back-up Vice-Captain










Nama = Zulrusdi
Seorang yang laju di bahagian sayap serta selalu membantah keputusan pengadil. Tapi kita sangat bangga memiliki kualiti pemain macam ini. Seorang yang bervisi serta bermotivasi.
Vice-captain

5 comments:

  1. Vote for Kenjy kapitan!..memang best lar klau kenjy,die lebih tua dari sume..& sume respect..disiplin pun ade..memang cun..vice bagi faruk..cun sgt lar tu..

    ReplyDelete
  2. masih dlm penilaian.... ada sebab kenapa Faruk jd captain berbanding Kenjy...tp tgu dan lihat mcmana jadinye nanti.....

    ReplyDelete
  3. Yg penting captain mesti banyak bersuara dalam padang....itu lah tugas captain...

    ReplyDelete
  4. ok gak kalau faruk..pastu vice kenjy..2 ni jer yg berkaliber jd kapitan..hehehe...

    ReplyDelete
  5. update ke tak update ni? ahahhehehehhee

    ReplyDelete