Total Pageviews

Monday 8 October 2012

Permulaan satu kelab yang besar

Salam .... tau apa itu MRMSC? bukan kelab kereta tau..kelab malam pun bukan..tp sebuah kelab supporters bagi Real Madrid Malaysia.... bergiat aktif di Facebook...tp itu hanya untuk kaki2 facebook je...
tapi kredit kepada saudara Shamsul Bahari Mahassan,Kaka Jenagor n Darul Hadi..coz mengembangkan group MRMSC di facebook malah dah buat team bola MRMSC...
so aku dikenali sebagai Ngantukler Plak @ Jose Ngantukrinho rasa bosan2 nk wat blog la tntg team bola MRMSC....

sebelum aku amik alih pasukan ni...aku juz ushar dari jauh je...sebelum aku amik alih team ni..MRMSC da wat 2 kali frenly..1st game lwn FC Barcelona Malaysia ..kire El-Classico Malaysia..time tu MRMSC menang 3-1... 2nd game aku trun tgk..time tu MRMSC men lwnFCBM gak kot..x ingat lak aku..aku ushar dari atas je..time tu men kat padang Seksyen 15(HOME MRMSC)...ok la.....lps tu baru aku take over...1st game aku lwn FCBM gak...men kat padang Pancarona...men malam...baru 1st game..mana la aku kenal lg..xpe..kalah 1-3..hahahahahah

2 comments: