Total Pageviews

Sunday 14 October 2012

MRMSC vs Air Force

Pada 14/10/2012 bersamaan hari ahad, pasukan bola MRMSC mengadakan siri perlawanan persahabatan menentang pasukan Air Force di padang TUDM,Sungai Besi.
Seramai 20 orang pemain turun bagi perlawanan kali ini.

Senarai pemain menentang Air Force
1)M Min Salleh (GK)
2)Kenjy (LW)
4)Sepit (CB)
5)Acong(CM)
6Azly(RW)
8)Tulang(AM)
11)Mark Min(LW)
13)Hafiz Roslan (AM)
15)Galah (LB)
16)Botak (GK)
17)Cicak (CF)
20)Megat Ashmir(DM)
21)Ahlami (RW)
22)Syed (LW)
23)Oppa (CF)
24) Boy (DM)
26)Faruk (RB)
32)Tebes (AM)
33)Ewa(DM)
50)Megat Caer (CM)
55)Munaim Salleh (CB)
....
Pada perlawanan kali ini,MRMSC tewas 1-2 walaupun MRMSC berjaya mendahului pada awal babak pertama menerusi jaringan Oppa 23 setelah pemain RB MRMSC,Faruk berjaya membuat overlap dari bawah dari membuat hantaran rendah dan mudah untuk Oppa mencuit sikit bola dan menerjah masuk ke gawang.
Pasukan Air Force berjaya menyamakan kedudukan tidak sampai 5minit hasil kesilapan barisan pertahanan dan penyerang mereka berjaya membuat rembatan dan menerjah ke gawang.
pada hujung babak pertama,Air Force berjaya mendahului MRMSC hasil sepakan penalti setelah pemain pertahanan MRMSC Sepit 4 menghadang penyerang Air Force dan pengadil tidak teragak-agak memberi sepakan penalti.
Pada babak kedua,MRMSC bermain cantik dan cuba melancarkan serangan namun pasukan Air Force begitu kental dan berjaya mengekang asakan2 MRMSC.
Keputusan kalah 1-2 tidak memberi apa2 kesan kepada pasukan MRMSC kerana kami berjaya control game dan bermain cantik walaupun terdapat kesilapan2 kecil. semoga kami berjaya selepas ini.
NEXT GAME : EL-CLASSICO MALAYSIA.....tunggu

No comments:

Post a Comment